Rozmówki domowe cz. 3

Isia, 35 miesięcy

 

Matka: Gdzie masz kapciuszki, Kopciuszku?

Isia: Mamo! Ja nie jestem kopciuszek, tylko łapciuch!

Isia: Mamo, ja mam bardzo dużo do mycia i sprzątania!
Matka, zaniepokojona: Czemu?
Isia: Bo tak już jest…

Tata do babci: Isia ma dziś huśtawkę emocjonalną.
Isia wybucha śmiechem: Hahahaha, tato, dlaczego huśtawkę emo…emo…e… (Poważnieje) Co ty mówisz, człowieku! Ja przecież w domu nie mam huśtawki, tylko na placu zabaw!

Gucio szarpie Elizę za sukienkę.
Isia: Gucio, co mówiliśmy o zdejmowaniu księżniczki sukni! Księżniczki nie mogą wyglądać bez sukni!

Tata czyta książkę na dobranoc.
Isia: Tato zrobiło mi się trochę smutno.
Tata przerywa czytanie: Jak to? Dlaczego smutno????
Isia: Bo mi nie czytasz.
Tata: Przecież czytam.
Isia: Ale przestałeś.

Tata ułożył Isię do snu i usiadł obok łóżeczka.
Isia: Jak chcesz, możesz pójść zamiast siedzieć. Przecież ty na jutro też musisz się wyspać.

Isia: Mamo, ten kolor mi się podoba.
Matka, z miernym entuzjazmem: Różowy? No co zrobić.
Isia: Ale on mi się naprawdę podoba. To nie ma się co martwić. Zobacz, jaki różowy i piękny.

Isia: Tato, dobrze, że już nie krzyczysz, bo to bardzo nieładnie!

Isia budzi się w nocy z płaczem.
Tata: Isiu, czy coś cię boli?
Isia: Nie, ale chciałam ciebie zobaczyć.

A że niedawno pobieraliśmy siusiu do badania…
Isia: Mamo, chce mi się siusiu!
Matka: No to szybko. Sedes czy nocnik?
Isia: Nie, taki mały pojemniczek!
Skomentuj

